Bijdrage Beantwoording schriftelijke vragen inzake Algemeen en laagdrempelig meldpunt klachten WMO
Voorzitter,
We hebben hier vaker gesproken over de klachtenregelingen. De PvdD vindt het van groot belang dat klachtenregelingen toegankelijk zijn. Wij kennen ook de signalen dat er niet altijd duidelijk is waar je met een bepaalde klacht moet zijn, wat er vervolgens met een klacht wordt gedaan en dat er veel wegen zijn een klacht in te dienen, waardoor mensen van het kastje naar de muur kunnen worden gestuurd. Daarom de vraag aan de wethouder welke mogelijkheden ziet de wethouder om de bestaande klachtenregelingen te verbeteren? En kan Den Haag op de website ook vermelden naar de mogelijkheden die er zijn om hulp te krijgen of advies te vragen bij het indienen van een klacht, dus noemen dat er onafhankelijke cliëntondersteuning beschikbaar is bij servicepunt XL?
Wij staan voor:
Interessant voor jou
Bijdrage Parkeerdebat
Lees verderBijdrage Stand van zaken Leerlingenvervoer
Lees verder