Contact met de gemeente
De afgelopen tijd is de dienstverlening van de stadsdelen verslechterd. Wij willen dat stadsdeelkantoren, zoals in Laak, op Scheveningen en in Leidschenveen-Ypenburg weer open gaan voor het aanvragen van (reis)documenten.
Er komt één gemeentelijk loket dat alle klachten coördineert. Tijdens de nacht en in het weekend is het klachtenloket ook bereikbaar voor meldingen van overlast en overtredingen.
Het standpunt Contact met de gemeente is onderdeel van: Veiligheid, privacy en burgerrechten
Help mee aan een betere wereld
Word lid DoneerGerelateerd
Bijdragen
Moties
Vragen
Nieuws
- 11 december 2024 Bijdrage Initiatiefvoorstel Van klant naar burger
- 20 november 2024 Bijdrage Visie dienstverlening 2024-2029
- 6 november 2024 Bijdrage Erfpacht (tweede termijn)
- 18 april 2024 Bijdrage oneigenlijk gebruik waarderingsprogramma mantelzorgers en vrijwilligers
- 11 januari 2024 Bijdrage Burgerberaden
- 30 november 2023 Bijdrage Jaarverslag Gemeentelijke Ombudsman en Jeugdombudsman
- 16 november 2023 Bijdrage Beantwoording schriftelijke vragen inzake Algemeen en laagdrempelig meldpunt klachten WMO
- 22 september 2023 Eerste voortgangsbericht Beleidsplan Professioneel Welzijnswerk 2021 – 2024 “Versterken & Verbinden”
- 31 augustus 2023 Bijdrage Rapport Jeugdombudsman 'Gehoord aan de jeugdbeschermingstafel'
- 30 augustus 2023 Bijdrage Proces Actieplan Laak
- 29 januari 2025 Schriftelijke vragen Duitse militair begraven op onjuiste locatie
- 10 juli 2023 Schriftelijke vragen Verkeerssituatie Monsterseweg
- 24 maart 2023 Schriftelijke vragen Maak zwemmen toegankelijk
- 7 maart 2023 Schriftelijke vragen Manifest afvalprobleem Laak
- 2 januari 2023 Schriftelijke vragen Valk-Heijnsdijkweg
- 13 mei 2022 Schriftelijke vragen Onveiligheid in Laak
- 11 april 2022 Schriftelijke vragen Informatie over openbare ruimte besluiten?
- 18 maart 2022 Schriftelijke vragen Transparantie over LdM C.V.
- 22 december 2021 Schriftelijke vragen Buurtbewoners niet gehoord